szklanymokiem

szklanymokiem

poniedziałek, 6 lutego 2017

Jaki najlepszy średnioformatowy aparat do fotografii podróżniczej?

Odpowiedź jest prosta: mały, lekki, uniwersalny, niezawodny, dobry i szybki. Łatwiej powiedzieć niż znaleźć, prawda? Przez wiele lat nie miałem faworyta do doli tego "jedynego" i "najlepszego" aparatu podróżniczego, choć przez moje ręce przewinęły się setki najlepszych aparatów. W czasie ostatniego skanowania negatywów odkryłem jednak, że w ostatnich latach najczęściej używałem Fuji GA645zi.

Wygląda na to, że dla mnie jest to aparat numer 1. Poniżej kilka zdjęć z mojego GA645zi:

Arizona

Utah

Utah

Utah

Arizona

California

California

California

California

California

California


Kentucky

Virginia

Georgia

Georgia

Virginia

Kentucky

Kentucky

Kentucky

Kentucky

Kentucky

NYC

NYC

NYC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz