szklanymokiem

szklanymokiem

piątek, 4 lutego 2011

MÓJ-STARY-NOWY-ROK - podsymowanie projektu

12 grudnia 2010 roku ogłosiłem na łamach SZKLANYMOKIEM oraz w serwisie www.aparaty.tradycyjne.net  kolejny projekt fotograficzny: MÓJ STARY NOWY ROK. Opis i jego założenia można prześledzić zaglądając pod powyższe linki. Początkowy, bardzo duży odzew zaowocował niestety otrzymaniem prac od tylko czterech autorów. Mam nadzieję, że to świąteczno-noworoczna gorączka tak wszystkich odciągnęła od fotografowania. A oto fotografie, które do mnie dotarły, wraz z ewentualnym komentarzem autorów:

1. Autor: Jacek Zalewski (implicite)
Tytuł: Jeśli są wątpliwości, to nie ma wątpliwości;
Tytuł: Jeśli są wątpliwości, to nie ma wątpliwości

2. Bolek Rosiński (Bolas)

Tytuł: Fajerszoł. Projekt zakładał wykonanie do 4 zdjęć, z czego część w starym odchodzącym a część już w nowym roku. Wykonałem jedno zdjęcie własnoręcznie zbudowanym pinholem z pudełka od zapałek. Naświetlało się 1,5 godziny - po połowie w 2010 i 2011 roku, stąd myślę że spełnia założenia projektu. "Azor-7" pinhole, film "VX200 Solution", Łódź.
Adres własnej galerii www: www.fotobolas.blox.pl


3. Robert Lewandowski


4. Maciej Ogoński (Maciejka)
Stary Egipt ... Stara Agfa 6x9 TriX 400
 
Szadź Canon EOS 1V, Ilford HP5+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz