szklanymokiem

szklanymokiem

czwartek, 3 lutego 2011

Żyję i mam się dobrze!

Doszły mnie słuchy, że S Z K L A N Y M O K I E M ponoć zakończyło swoją fotowpisową działalność. Pragnę stanowczo ZDEMENTOWAĆ te doniesienia. Mam się dobrze i już niedługo pojawią się nowe, mam nadzieję, interesujące posty. Moje chwilowe blogowe lenistwo mogę usprawiedliwić tylko dużym natłokiem pracy na przełomie starego i nowego roku. Zrealizowałem ostatnio kilka sesji fotograficznych. Zanim znowu zamęczę Was sprzętowymi wynurzeniami, zapraszam do obejrzenia kilku styczniowych realizacji.Tym razem studyjnie, bo mimo, że jestem fotografem wyjątkowo plenerowym, to ostatnio pogoda ... sami zresztą wiece:)

Model: Sylwia Ramach; MUA: Renata Jackowska, Hair stylist: Ada Ankutowicz (Berendowicz&Kublin), Fashion Designer: Agnieszka Murawska
Model: Sylwia Ramach; MUA: Renata Jackowska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz