szklanymokiem

szklanymokiem

piątek, 9 kwietnia 2010

New in stock ;] - Super Angulon 75/8

Właśnie dotarła do mnie przesyłka ze słonecznej (na pewno bardziej niż jeszcze w tej chwili Polska) Italii ,ze ślicznym Super Angulonem 75/8. Szkiełko kupiłem w jednym z zagranicznych serwisów aukcyjnych za śmiesznie małą sumkę :) Spodziewałem się przynajmniej solidnie używanego obiektywu, a tu jakże miła niespodzianka ... szkło wygląda na nigdy nie używane. Soczewki w pięknym stanie, mechanicznie wszystko pracuje precyzyjnie i delikatnie, jakby całość wczoraj opuściła fabrykę.


Według specyfikacji pole krycia SA 75/8 wynosi 181mm przy przysłonie 16 i ustawieniu na nieskończoność przesuwy po 20.4mm w górę i w dół, oraz po 17.1mm na boki.

Nie mogłem sobie odpuścić małej przyjemności szybkiego przetestowania nowego nabytku. Założyłem szkło do kamerki 4x5'' (Shen-Hao) i "cyknąłem" szybką fotę. Materiał światłoczuły, którego użyłem to Fuji Instant FP-100C45. Po lewej pozytyw, po prawej polaroid transfer:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz